flyg nu, sprid dina vingar och flyg nu

jag är sjuk, inte vad jag hade behövt nu eftersom jag har så himla mycket i skolan. men då kan jag göra det bästa utav situationen och skriva klart slutet på andra världskriget och mellankrigstiden. för att sedan börja på bokreccensionen och plugga no till provet och sedan plugga matte inför nationella. om bara huvudvärken kunde lugna ner sig lite hade ju dock allt varit en miljon gånger lättare, haha. måste bara säga att jag fick VG+ på engelska nationella och var typ 1-2 poäng från MVG. Sedan fick jag MVG på en engelska uppsats. Sedan så fick jag VG+ på mitt fina svenska tal. Och sedan G+ på Svenska nationella där jag också var 1-2 poäng från VG.
Matten ska vi inte snacka om för det gick åt pipsvängen. Men det tar ag väl igen på Torsdag får jag väl hoppas. :)

jag och älskling på bild.
/ zahraa


♥Kommentarer

Kommentera här:

♥Ditt namn:
stammis?

♥E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

♥Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0