heres to all the years we had togheter all the fun we had,happybrithday

16 år idag,sjukt. ( jag har typ inte fattat det egentligen )
dagen började genom att jossan&amanda kom inte på rummet och sjöng för mig med presenter och tomtebloss och ballongar. var inte det minsta beredd på det alltså, de hade visst gjort upp planen med min syster haha. sedan bar det av till skolan där möttes jag utav massor med grattis hihi. och i matan stod alla och sjöng för mig, jätte gulligt!!
mitt mål, var att inte bli äggad. men det blev jag,så jävla äggad. först utav klassen och när jag skulle gå attackerade johan&momme mig. haha. fick jätte fina armband utav de,thankyou!
sedan blev jag firad hemma med massor med presenter här med.
VÄRLDENS BÄSTA DAG!
men jag förstår inte att jag är 16 år nu. sick
looooove!

 / z16 jävla år

Trackback
RSS 2.0